Gwarancja

Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym nois.pl posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

Okres gwarancyjny

Okres gwarancji dla produktów wynosi 24 miesiące i jest liczony od dnia dostarczenia produktu do Klienta.

Warunki rozpatrzenia gwarancji

Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu: paragon lub faktura VAT.

W jaki sposób złożyć reklamację?

Klient może składać reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@nois.pl lub pisemnie na adres: ul. Jutrzenki 12, 02-233 Warszawa. W wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności: - rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości - dane kontaktowe Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji. Gdy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Jutrzenki 12, 02-233 Warszawa.

Rozpatrywanie reklamacji

Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.

Zwroty

Czas na złożenie zwrotu

Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie wręczonego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Odstąpienie od umowy oraz zwrot zakupionego towaru

W razie odstąpienia od umowy, umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Termin czternastodniowy, w którym Klient może odstąpić od umowy, liczy się od dnia w którym Klient objął produkt w posiadanie. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Dodatkowe koszty

Klient odstępujący od umowy sprzedaży, ponosi jedynie koszty odesłania produktu do sprzedawcy.

Pełny regulamin sklepu nois.pl znajdziesz tutaj.